maandag 16 juni 2014

thank you kaart


Zoals jullie misschien gelezen hebben heb ik laatst Gelatos aangeschaft, en daar ben ik fijn mee aan het experimenteren geweest.
Een van de dingen die ontstonden was dit blad:


Het blad heb ik gemaakt door een groene Gelato op de stempel aan te brengen, dan nat maken en afdrukken. Daarna heb ik met een natte penseel de kleur uitgesmeerd. De roze en blauwe spatten heb ik gemaakt door met een natte penseel Gelato op te nemen en dan op het papier te spatten.
Niet moeilijk, leuk resultaat!
Onderstaande kaart heb ik er mee gemaakt:


 Het onderliggende dessinpapier komt uit mijn voorraad en lag daar al een hele tijd :-)
Nu kwam het dus van pas, de kleuren van het blad en de spatten zitten ook in het papier!
Als laatste de Thank You stempel er op gezet.
Tot de volgende keer,


1 opmerking:

  1. Ha Gea,
    ik vind deze kaart erg leuk. Ik weet niet wat Gelato's zijn (klinkt eigenlijk meer als ijsjes...) maar de spetters op de achtergrond vind ik erg leuk.
    En de kleuren passen perfect bij het papier...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen