woensdag 20 augustus 2014

zomerse slippers op een druilerige dag

Hoi allemaal,

vinden jullie het ook zo koud buiten?
Ik hoop toch wel dat we nog wat warmer weer krijgen, ook al is het maar een weekje! Het is nog veel te vroeg voor de herfst...
Om wat zonneschijn op je scherm te toveren, laat ik deze kaart zien :-)
Ik heb hem voor mijn zus gemaakt, zij heeft een zwak voor slippers.


Het papier is uit een oude serie van DCWV, de slippers zijn een digi van (geen idee, sorry) en de tekst is een digi van het Cards en Scrap challenge blog 
De slippers heb ik ingekleurd met Copics.


5 opmerkingen:

  1. hoi gea
    wat een vrolijke zomerse kaart en ja door dit slechte weer zou ik graag op mijn flipflappers willen lopen,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea,
    ik vind je kaart helemaal geweldig! Een en al vrolijkheid.
    Zo heeft je zus er weer een paar bij! Hihihi...
    Vond ze hem leuk?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn deze slippers leuk! Mooie zomerse kaarten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen