maandag 25 augustus 2014

piep! / squeek!

Hoi luitjes,
Hi folks!

Ik ga vanaf nu mijn berichten tweetalig schrijven, ik heb er namelijk twee Engelstalige volgers bij gekregen.
From now all my posts are bilingual as two of my new followers are English (hi! welcome!)

Naast het maken van kaarten vind ik werken op de naaimachine ook erg leuk. Ik heb mijn machine nu net een jaar, en het gemaakte werk wordt met vallen en opstaan steeds beter :-)
Deze muis heb ik een poos terug gemaakt, het was mijn eerste genaaide knuffel.
Over het algemeen ben ik er heel blij mee, al zie je zelf altijd de dingen die niet goed gingen en die anders hadden gemoeten...

Besides making cards, I also enjoy sewing. I have my sewingmachine now for about one year, en my creations are getting somewhat better :-)
This mouse I made a while back, it was my first sewed stuffed animal.
In general I am pleased with it, although I always see the things that went wrong and I should have done differently..






2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Gea,
    er ging even iets mis...nieuwe poging:
    van de 13 volgers al 2 Engelse! Leuk! Je knuffel is heel leuk. En vaak zien we zelf inderdaad wat er de volgende keer anders zou moeten...ach, zo ontwikkel je je eigen creativiteit, toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen