woensdag 27 augustus 2014

houten hart / wooden heart

hoooi,
hellooooo,

Deze keer laat ik een gepimt houten hart zien.
This time I want to show a upcycled wooden heart.



Het hart is van de Action, er stond eerst een andere tekst op. Het hart heb ik wit geverfd, en daarna heb ik er een servet (van Kwantum volgens mij) met modpodge op geplakt. Na droging heb ik het servet geschuurd, zodat de randen rafelig worden, en er swirl stempels op gestempeld.  

The wooden heart is from Action (a Dutch shop), which had a different text. I painted the heart white, and then modpodged a napkin on it. After drying i sanded the napkin for a more distressed look, and finally stamped on some swirls.  



4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Je bent me echt een creatieveling, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Heerlijk om een eigen tekst te gebruiken! Je muis vind ik stoer-cute! Kmap! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om er je eigen bord van te maken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen