maandag 27 oktober 2014

mixed media burduurring

Hoi luitjes,

Wat gaat de tijd hard he, soms is een week alweer voorbij voordat je "knutselen" kunt zeggen.
Deze week is er dan ook niet veel creatiefs uit mijn handen gekomen. Ik ben wel bezig met wat dingen, maar die zijn nog niet af. O ja, ik heb nog een paar condoleancekaarten gemaakt, maar die moeten nog op de foto dus die krijgen jullie later nog eens te zien.
Maar om nou helemaal niks te laten zien is ook niet leuk, dus hier komt een creatie uit de gemaakt-maar-nog-niet-laten-zien-doos.
Deze burduurring heb ik in de lente eens gemaakt:


Ik heb geborduurd, gestempeld en panpastel gebruikt. Hieronder nog een detail:


  

Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden!
groetjes

1 opmerking:

  1. Ik vind hem hartstikke leuk! Heb je met een mask gestempeld op het kaaslinnen?
    Leuk effect geeft dat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen