woensdag 15 oktober 2014

kerstkaart zonder kerststempel

Hoi!
Na heerlijk een paar dagen weg zijn we nu weer in blogland :-)
Bij Stampinback hebben ze een challenge om een kerstkaart te maken met stempels, maar zonder kerststempels (behalve de tekst).
Tja.
eeehm....


eureka!
Onderstaande kaart is het geworden.

Ik heb de achtergrond gemaakt met rode en groene Bister. De dame heb ik op een restje papier gestempeld, en licht ingekleurd met Copics. (Niet teveel, want ik had per ongeluk met Stazon gestempeld en dat werkt niet goed met Copics. Dan loopt de inkt uit en worden de stiftpunten zwart.)
De tekststempel heb ik met zwarte embossingpoeder gemaakt, en ook op de kaart heb ik hier en daar zwart embossingpoeder gestrooid. De strik in het haar is gemaakt van een restje papier van de Bister-achtergrond, en een mal om de strik te maken. Hieronder zie je dat de strik naar voren komt.


Ik ga hem snel insturen voor de challenge, en dan zo nog even aan de knutsel!
groetjes,


3 opmerkingen:

  1. hoi gea
    hier geld maar een woord voor het dat is WAUW!!!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je zeer creatieve bijdrage aan de Stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een enige kerstkaart geworden Gea!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen