vrijdag 30 mei 2014

nog twee mannenkaarten

Hoi,

Ik heb nog twee mannenkaarten gemaakt:

Bij beide kaarten heb ik een metaalvel gebruikt. Die heb ik in een embossingfolder door de cuttlebug gehaald. Ook de losse tandwielen zijn stansjes van het metaalfolie.

Deze kaart heb ik verder versierd door Craft glassine gepropt en weer open gemaakt en gestempeld met een tabel-stempel. Het lint is van de Action, dat heb ik gekleurd met Distress inkt. Het bovenste papier met de tekst komt uit het papierpad Media Mixage van Spellbinders. Als laatste wat jutetouw bijelkaar gebonden en op de kaart geplakt.

een detail van deze kaart:

Ook op de tweede kaart is dus de metaalfolie gebruikt, en kraft glassine. Nu heb ik de tabelstempel gestempeld op kraftkarton, en het jutetouw op een andere manier om de kaart gebonden. Ook dit plaatje van de vijf mannen komt uit de paperpad van Spellbinders, deze heb ik iets donkerder gemaakt met Distress inkt.


 en nog een detail van deze kaart:


5 opmerkingen:

  1. Stoer!!! De onderste kaart heeft mijn voorkeur.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo gea
    dit zijn twee gave mannenkaarten erg mooi met dat folie en tandwielen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea,
    wat een schitterende mannenkaarten. Ze zijn vaak niet het gemakkelijkste om te maken, maar jij bent er heel goed in geslaagd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Gea,

    Ik heb er een trucje op gevonden en nu kan ik jou ook volgen en dat werd wel eens tijd na al die leuke reacties op mijn blog, dank je wel daar voor! Je kaart is super en dat maffe beest hier onder ook, eenig en je hebt veel talenten zie ik wel!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaarten! Leuk effect dat metaalfolie en het kraft glassine!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen