maandag 12 mei 2014

Embossingkaart met hotfix, gelatos en band

Hoi lezer,

Laatst heb ik bij Jacobi een set embossingfolders gekocht. De vorige kaart die ik heb laten zien is ook met een van deze embossingfolders gemaakt.
Zo ook deze:


 De basiskaart heb ik door de Cuttlebug gehaald, en de opstaande figuren gekleurd met Faber Castell Gelatos. Ik had bij Jacobi ook een setje Gelatos gekocht, en wat is er nou leuker dan experimenteren met de nieuwe aankopen ;-)
De paarse Gelato-kleur heb ik uitgewreven met mijn vingers, zodat er een iets zachter effect ontstond.
Daarna heb ik twee kleuren band (Action) met dubbelzijdig tape vastgeplakt, en er met de Hotfix applicator bijpassende steentjes op geplakt.
Het ruwe van het band met het sierlijke van de onderliggende figuren vind ik wel een mooi effect geven.

Deze kaart is voor allerlei gelegenheden te gebruiken, ik heb (nog) geen tekststempel gebruikt.
Tot de volgende keer,
Groeten Gea

1 opmerking:

  1. een erg leuke en vrolijke kaart met dat prachtig geemboste gedeelte erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen