dinsdag 13 januari 2015

Surferdude

Hoidiehoi luitjes,
Vandaag een kaart met (vind ik) een heel grappige afbeelding. Het is een digi van Make it Crafty. Deze coole dude gaat niet surfplanken maar strijkplanken :-)

Hidiho guys,
Today a card with a funny image (at least, I think it is). The digi is by Make it Crafty. This dude is taking his board! 

Ik heb de digi ingekleurd met Copics, het dessinpapier komt uit mijn kast, en is al vrij oud. Als ik mij niet vergis is het een set van Marianne Design van een paar jaar geleden. Voor de speelsheid heb ik hier en daar wat enamel dots geplakt.

I coloured the digi with Copics, the designpaper is from my stash, if I'm not mistaken it's a set from Marianne Design from a few years back. To finish the card I placed some enamel dots here and there.



 Deze kaart doet mee aan de challenges van:

Copic Marker Europe: It's a man's world
De egel: alles mag

Groetjes, Greetings,





5 opmerkingen:

  1. Een bink die de strijk doet, als dat geen liefde is wahhaaaaaaaaaa!! Papier is idd van MD en je hele kaart is mega vrolijk Gea, precies wat we nodig hebben met dit afschuwelijke weer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Je hebt een hele leuke en vrolijke kaart gemaakt ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat een leuke kaart.
    leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke afbeelding, wordt je vrolijk van. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalige kerel!!! Echt stoer! :-D Doet me naar de zomer verlangen!
    Bedankt om mee te doen met de challenge van Copic Marker Europe!!!

    BeantwoordenVerwijderen